Groenreik zet zich in voor meer verbinding tussen samenleving en onze (innerlijke) natuur.

Hoe kunnen we ons op een zachte manier openen voor een manier van leven die meer afgestemd is

op contact met elkaar en onze natuurlijke omgeving?

En hoe kunnen we het beste onze natuurlijke, innerlijke stroom ontdekken die bij ons past?

In onze maatschappij, waar de focus vaak ligt op cognitie, prestatie en kapitaal,

is er doorgaans weinig ruimte om op een natuurlijke manier kracht op te bouwen.

Hier wil ik met Groenreik graag verandering in brengen.

Op verschillende manieren combineer ik natuur, coaching en creativiteit

in unieke en persoonlijke sessies, creaties en ontwikkelingscycli.

Groen is de kleur van het hart en staat voor ontspanning, groei en vernieuwing.

Ik kijk er naar uit om samen op reis te gaan!